Forum www.projectdcs2d.fora.pl
Fora Clanowa
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomóc wam z modami ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.projectdcs2d.fora.pl Strona Główna -> Mody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fehuziom
Clan Leader



Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 62
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:04, 06 Kwi 2009    Temat postu: Pomóc wam z modami ?

Założyłem ten temat bo wielu z was pyta:
-Jak zrobic taki mod ?
I dlatego chcę wam pomóc Wink

Wyjaśnijcie jasno jaki mod chcecie a wyśle wam cod np:
-Chciałbym mod z classami i odgłosami typu multikill,triplekill itp...
Classy chciałbym następujące:

Szpieg - Ma miec AWP i Light Armor
XXX - ma cos tam miec itd...

Wiec jasno gadać a nie takie coś "chce mod z classami i odgłosami" :F


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fehuziom dnia Pon 16:06, 06 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RafiGrafi
Modelator (Mapper)



Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:13, 06 Kwi 2009    Temat postu:

Mi byś pomógł...chciałbym moda na Lvle
Tylko wkurza mnie w nim że super jest na 6 czy tam 7 lvlu....lepiej na 10...tylko abyś to zmienił i git...

Jak 3 razy ded to odbiera całe eq

Oto spis co kto ma mieć:
Lvle:
1-nothing
2-Light Armor
3-Armor
4-Medic Armor
5-FlashBang
6-Heavy Armor
7-Gas Grenlade
8-DEAGLEEEE(chluba naszego klanu ;P)
9-Tarcza
10-Ak-47
11-M3
12-Heavy Armor
13-Super Armor
14-Chranislaw
15-Super Armor, Chranislaw, HE, FlashBang, Ak-47, Gas Grenlade(45)


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez RafiGrafi dnia Wto 19:03, 07 Kwi 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fehuziom
Clan Leader



Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 62
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:15, 06 Kwi 2009    Temat postu:

muwiłem o dokładność !
Np:
1 Level - Knife tylko
2 Level - Light Armor
itp !!!

//Edit
Teraz ok!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fehuziom dnia Pon 20:48, 06 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
FeaR
Mały Pr0



Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:50, 07 Kwi 2009    Temat postu:

Ja mam pomysł, żeby zrobić coś w stylu WarRocka Kto się na to pisze niech do mnie na GG wysyła wiadomości. A i tak w ogóle to potrzebny jest jescze dział Pomysły oraz HydePark.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fehuziom
Clan Leader



Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 62
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:31, 07 Kwi 2009    Temat postu:

Ok RafiGrafi zrobiłem Smile
Tu masz instrukcje:
1.Wejdz w folder z gra potem sys/lua/samples
2.Usuń gungame.lua
3.Stwórz "Nowy dokument tekstowy" (Prawy przycisk myszy/nowy/nowy dokument tekstowy)
4.Wklej to:
Kod:
--------------------------------------------------
-- Gun Game Script by Unreal Software           --
-- 11.03.2009 - [link widoczny dla zalogowanych]          --
-- Adds Player Classes to your server           --
--------------------------------------------------

if sample==nil then sample={} end
sample.gg={}

-----------------------
-- INITIAL SETUP     --
-----------------------
function initArray(m)
   local array = {}
   for i = 1, m do
      array[i]=0
   end
   return array
end

-- Level
sample.gg.level=initArray(32)

-- Kill Counter
sample.gg.kills=initArray(32)

-- Weapons for differen Levels
sample.gg.wpn={50,79,80,92,52,81,72,3,41,30,10,81,83,85,47}

-- Game Settings
parse("sv_gamemode 1")      -- Deathmatch
parse("mp_randomspawn 1")   -- Random Spawning
parse("mp_infammo 1")      -- Infinite Ammo


-----------------------
-- STARTROUND        --
-----------------------
addhook("startround","sample.gg.start")
function sample.gg.start()
   -- Reset Values
   local i
   for i=1,32 do
      sample.gg.level[i]=1
      sample.gg.kills[i]=0
      -- Reset Weapon (Kill)
      if (player(i,"exists")) then
         -- Strip All Weapons (0)
         parse("strip "..i.." 0")
         -- Give first Weapon
         parse("equip "..i.." "..sample.gg.wpn[1])
         -- Strip Knife
         parse("strip "..i.." 50")
      end
   end
end

-----------------------
-- JOIN              --
-----------------------
addhook("join","sample.gg.join")
function sample.gg.join(id)
   -- Reset
   sample.gg.level[id]=1
   sample.gg.kills[id]=0
end


-----------------------
-- SPAWN             --
-----------------------
addhook("spawn","sample.gg.spawn")
function sample.gg.spawn(id)
   -- Minimum Level is 1
   if (sample.gg.level[id]<1) then
      sample.gg.level[id]=1
   end
   -- Remove Knife
   if (sample.gg.level[id]<10) then
      parse("strip "..id.." 50")
   end
   -- Equip with Weapon for current Level
   if (sample.gg.level[id]>0 and sample.gg.level[id]<=10) then
      return sample.gg.wpn[sample.gg.level[id]]
   end
end

-----------------------
-- KILL              --
-----------------------
addhook("kill","sample.gg.kill")
function sample.gg.kill(id)
   -- Add Kill
   sample.gg.kills[id]=sample.gg.kills[id]+1
   -- Next Level?
   if (sample.gg.kills[id]>=15) then
      -- Reset Kills
      sample.gg.kills[id]=0
      -- Increase Level
      sample.gg.level[id]=sample.gg.level[id]+1
      -- Win?
      if (sample.gg.level[id]>=#sample.gg.wpn) then
         msg("©000255000"..player(id,"name").." has won the game!@C")
         parse("restart")
      else
         -- Give new Weapon
         parse("equip "..id.." "..sample.gg.wpn[sample.gg.level[id]])
         -- Remove last Weapon
         parse("strip "..id.." "..sample.gg.wpn[sample.gg.level[id]-1])
      end
   end
   -- Info
   if (sample.gg.level[id]<11) then
      msg2(id,"Level: "..sample.gg.level[id].." Kills: "..sample.gg.kills[id])
   end
end


-----------------------
-- NO BUYING         --
-----------------------
addhook("buy","sample.gg.buy")
function sample.gg.buy()
   return 1
end


-----------------------
-- NO COLLECTING     --
-----------------------
addhook("walkover","sample.gg.walkover")
function sample.gg.walkover(id,iid,type)
   if (type>=61 and type<=68) then
      return 0
   end
   return 1
end


-----------------------
-- NO DROPPING       --
-----------------------
addhook("drop","sample.gg.drop")
function sample.gg.drop()
   return 1
end


-----------------------
-- NO DEAD DROPPING --
-----------------------
addhook("die","sample.gg.die")
function sample.gg.die()
   return 1
end



5.Zapisz nazwą gungame (Z MAŁYCH LITER !!!)
6.Potem kliknij prawym przyciskiem myszy na te gungame.txt potem:
-Wybierz "Zmień Nazwe..."
-Wpisz nastepująco: gungame.lua
7.Odpal serva i graj z modem Wink


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Fehuziom dnia Wto 19:33, 07 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Black Cat_HAppy
×/\/ew×



Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:35, 10 Maj 2009    Temat postu:

ja bym prosil o moda z profesjami szpieg suite armor itp prosze pomoz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RafiGrafi
Modelator (Mapper)



Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:02, 10 Maj 2009    Temat postu:

DOKŁADNOŚĆ.

Np.
Szpieg-Suite Armor, deagle
Agent-Chranislaw, super armor

I tak wszystkie klasy które chcesz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RafiGrafi
Modelator (Mapper)



Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:27, 25 Maj 2009    Temat postu:

Sorry za dubla ale jak bym napisał //Edit to byś nie zauważył.

Ok teraz przejdźmy do szczegółu.
Chce moda na kupowanie oto lista:
Macheta-1.000
Te ręce jak one się nazywały??-500
Light Armor-100
Armor-300
Height Armor-700
Stealth suit-500
Medic Armor-3.000
Super armor-10.000
Mp5-900
Ak-47-2.000
m4a1-3.000
Deagle-500
Laser-10.000

A i masz coś żeby degle walił tak mocno jak laserx2??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fehuziom
Clan Leader



Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 62
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:50, 26 Maj 2009    Temat postu:

najpierw mi mape przeslij ^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.projectdcs2d.fora.pl Strona Główna -> Mody Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin